2012. november 24., szombat

Ismertető

Először is köszöntök mindenkit a blogomon! :) Ha tetszik komiba jelezzétek!;) Jó olvasást!
Az első rész nemsokára fent lesz! :)

Ismertető:

A nevem Phoebe Stewart, és 17 éves vagyok. Ha az emberek rám néznek egy kívülről majdnem sebezhetetlen lányt látnak, de ha jobban megismernek rájönnek, hogy nem vagyok az. Egy évvel ezelőtt megismertem egy férfit, Klaust. Teljesen megbíztam benne, és talán ez volt a legnagyobb hibám. Hogy szerelmes lettem. Klaus és köztem nem voltak titkok, már a legelején letisztáztuk, hogy ez egy érzelemmentes kapcsolat lesz. Hiszen ő egy vámpír, én pedig egy vérfarkas vagyok. De az idő múlásával minden megváltozott. Már nem értettünk egyet a dolgokban, ő át akart változtatni, hogy olyan legyek mint ő, de én ezt nem akartam. Én folytatni akartam a románcunkat mert attól féltem ha olyan leszek mint ő megszűnik minden érzés ami bennem van, hiszen Klaus rengetegszer hangsúlyozta azt, hogy neki ez az egész nem jelent semmit, ugyanis neki nincsenek érzelmei. Talán a legnagyobb kapocs ami összekötött minket az az volt, hogy mindketten magányosak voltunk. Ő ugyanúgy nem számíthatott senkire a családjából mint, ahogyan én sem. A szüleimet nem is ismertem, talán ők nem akartak engem... Az egész életemnek nem volt semmi értelme, és amikor már azt hittem, hogy nincs semmi értelme az életemnek jött Ő. Klaus az első pár hónapban még titkolta, hogy hibrid de amint elmondtam neki, hogy vérfarkas vagyok ő is felfedte a titkát. A vérfarkasok utálják a vámpírokat de ez köztünk nem így volt... Mi  megértettük egymást, bíztunk egymásban. Talán pont ez volt a baj. A bizalom.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Izgalmasnak ígérkezik a történet, és igen benne vagyok a cserében.Úgy láttam Klaus is benne lesz a történetedben, ennek kifejezetten örülök, mert én imádom♥ TEAM KLAUS ♥ :D
    Siess az első fejivel! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már ma fent lesz az első feji:)
    Akkor kiteszlek a cserékhez:) Puszi

    VálaszTörlés